Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Een Hoekje voor discussiëren? za 21 maa 2009, 11:28
Mij lijkt het een leuk idee om een discussie hoekje te maken. Dan kunnen we met z'n allen discussiëren over onderwerpen. Ik heb gezocht of er wel een discussie hoekje was, maar ik heb niets gevonden.
Als je stemt, laat dan wel een berichtje achter in dit topic of je het ermee eens bent of niet.
En vertel waarom je dat vindt!
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: Een Hoekje voor discussiëren? za 21 maa 2009, 13:10
Ikzelf heb "ja" gestemd, dus het komt erop neer dat het sowieso komt. Want iets erbij is altijd goed toch? Ik maak er een sub-forum van denk ik, maar ik zie nog wel. Ik ga meteen wat uitproberen.
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: Een Hoekje voor discussiëren? za 21 maa 2009, 14:13
Ik heb zelf ook voor Ja gestemd, ik wil wel weten hoe andere mensen over iets nadenken. , En als het niet goed gaat (Vast niet ) kan je het altijd nog weghalen.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09