Aantal berichten : 15 Registration date : 02-03-09
Kattenprofiel Leeftijd: 5.6 jaar Katsoort: Tijger Partner: -
Onderwerp: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 14:54
Aife lie met slome passen naar de waterval. Ze geeuwde en ging zitten, haar straat liet ze in het water hangen. Het water was heerlijk koel en schoon. Aife dacht even na en sprong er toen in. na een tijdje te hebben gezwommen, klom ze weer aan de kant en ging in de zon liggen opdrogen.
Darwin
Aantal berichten : 16 Leeftijd : 30 Woonplaats : Naast de buren ^^ Registration date : 15-03-09
Onderwerp: Re: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 15:14
'Zijn tijgers zo eenmaal of alleen jij', vroeg Darwin aan haar.
Aife
Onderwerp: Re: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 15:15
''Ik, de rest zijn zwakkelingen'' Zei Aife spitst. Haar familie was dood, door haar. Ze had zich uitgeleeft op hun. Ze grijnsde even en zei ''En jij bent ook goed of wat?''
Darwin
Aantal berichten : 16 Leeftijd : 30 Woonplaats : Naast de buren ^^ Registration date : 15-03-09
Onderwerp: Re: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 15:21
'ik ben neutraal, waarom zou ik goed zijn? Of waarom zou ik slecht zijn?' Hij keek haar aan. 'Ik dood voor mijn plezier, maar alleen dieren die ik niet mag. Niet de dieren die ik nog nooit heb gezien.
Aife
Onderwerp: Re: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 15:32
''Ik moord als het moed, of als ik me verveel zoals nu'' Gromde Aife Ze keek Darwin kil aan en grijnsde vals.
Darwin
Onderwerp: Re: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 15:34
Darwin grijnsde. 'Ben je bloedorstig aan het worden?' Hij ging om haar heen lopen. 'Verman jezelf en ga leeuwqen doden, zij zijn toch de koningen van de jungle?
Aife
Onderwerp: Re: Afkoelen en opdrogen zo 15 maa 2009, 15:37
''Ik ben al mijn hele leven bloeddorstig. Er staat nu toevallig een jongere cheeta voor me, misschien een lekker voorafje'''Zei Aife en sprong op Darwin. Ze was groter dan hem en duwde hem tegen de grond, ''Nog een laatste woord'' grijnsde ze en zette haar tanden in zijn nek.
(ik dood je niet)
Darwin