Onderwerp: Re: De Claws trainen. vr 13 maa 2009, 23:26
'Nee Layla, dat konijntje gaat zichzelf niet vermoorden, daar zul je hem toch echt even bij moeten helpen..' Zei Yani kil. Ze stond op en rekte zich uit, waarna ze naar Milo toe liep.
Milo
Aantal berichten : 156 Registration date : 23-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: De Claws trainen. vr 13 maa 2009, 23:27
"Hey sorry dat ik weg was"zei hij
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: De Claws trainen. vr 13 maa 2009, 23:57
'Niet zoveel eigenlijk, oefengevechtje met Damita, Saar is Layla aan het trainen.. Maar als het zo doorgaat ga ik het zelf doen..' Yani zuchte en keek kil naar Layla. 'Ze doet moeilijk over een konijntje..'
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: De Claws trainen. za 14 maa 2009, 11:14
Saar keek hoofdschuddend naar Layla. Ze stond op en pakte het verwonde konijntje op, en gooide het zonder moeite naar Layla. 'Dood het' zei Saar geïriteerd. Zoveel werk was het ook weer niet, ze snapte alleen niet waarom Layla zo moeilijk deed. Toen Layla na een tijdje niets deed stond ze op en liep ze naar haar toe. 'Luister, zo moeilijk is het ook weer niet, zet gewoon je nagels in dat beest en leef je er op uit' Zei Saar wat rustiger. Toen ze nog klein was, deed ze het met plezier, maar blijkbaar vond zij het niet erg leuk. Ze ging zitten, want dit kon nog lang duren...
Layla
Aantal berichten : 131 Registration date : 20-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 1.5 jaar Katsoort: Lijger Partner: Zal er iemand zijn?
Onderwerp: Re: De Claws trainen. za 14 maa 2009, 12:12
'Jullie bedoelen het dus zo!':zei Layla. Ze pakte het konijntje beet en zette er hard haar kleine nageltjes in. Op een gegeven moment stribbelde het konijntje niet meer tegen. Had ik dat gedaan? Vroeg ze bij zichzelf af.
Layla had een knorrige maag van al dat rennen en zei: 'Ik heb honger! Wanneer gaan we eten?'
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: De Claws trainen. za 14 maa 2009, 15:09
Yani zag wat Damita dacht, en gromde naar haar. 'Dit welpje kan slechter worden dan jij Damita..'
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: De Claws trainen. za 14 maa 2009, 16:37
Saar moest daarom lachen. 'Dat zie ik al voor me' Maar er kon veel gebeuren met Layla als ze haar als een echte claw zouden opvoeden. Ze keek naar Layla. 'Eet smakelijk'
Layla
Aantal berichten : 131 Registration date : 20-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 1.5 jaar Katsoort: Lijger Partner: Zal er iemand zijn?
Onderwerp: Re: De Claws trainen. za 14 maa 2009, 17:38
'Dank je.': zei ze. Ze wilde net gaan eten toen ze een paar vlindertjes zag vliegen. Layla wilde erachter aan gaan, maar ze zag dat de anderen dat niet wilde. Bij het konijntje, dat dood was, trok ze de huid eraf en at het vlees op. 'Het is eigenlijk best lekker. Willen jullie ook wat?': vroeg ze.
Yani Admin