Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:34
Damita liep door het moeras. Haar poten zompend in de modder. Ze ging ergens op een grote steen zitten en dacht na waar Yani naartoe zou zijn gegaan. Ze wilde haar spreken.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:36
Yani had een kat geroken, in háár gebied. Aangekomen bij het moeras bleef ze staan. Nee. Dit meen je niet. Niet die kat van eerder, in háár territorium. Ze stapte naar voren. 'Wat moet je?' Snauwde ze, aangezien het beest in haar gebied zat.
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:38
(ja dat meen ik wel XD)
Damita keek rustig naar Yani. 'Hai.' zei ze droog. 'Ik neem aan dat je me hier niet wil hebben.. maar ik wil je wat vragen.'
Milo
Aantal berichten : 156 Registration date : 23-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:40
Milo hield zich op de achtergrond. Hij luisterde naar het gesprek maar zei niks. Je kon hem onmogelijk zien.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:41
Yani zuchtte en ging zitten. Als ze niet zo was zoals ze was had ze haar allang aangevallen. 'Vertel op, en maak dan dat je wegkomt.' Zei ze droogjes.
Damita
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:44
Damita keek haar met haar zwart-omrande ogen. 'Ik wil graag bij The Claws..' zei ze. Ze keek daarna om zich heen. Ze rook en voelde een ander. Maar toch focuste ze zich weer op Yani.
Yani Admin
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:49
Yani rook ook een bekende geur. 'Milo, kom maar tevoorschijn hoor.' Riep ze zonder om te kijken. 'Volgende keer uit de wind gaan zitten.' Zei ze grijnzend. Ze keek weer naar Damita. 'Ik weet niet wat ik nu moet denken. Eerst gedroeg je je niet, maar toch.. Ik geef je één kans, je krijgt een proeftijd. Als je die verpest, heb je pech!' Zei Yani grijnzend. 'Je bent dus wel welkom in de troepgrot.' Vervolgde ze nog even kort.
Milo
Aantal berichten : 156 Registration date : 23-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:50
Milo doemde op. Hij keek damita aan en dan yani. Hij toonde zij respect door luisteren.n
Damita
Onderwerp: Re: Smerige poten ma 23 feb 2009, 22:53
'Wat zal ik moeten doen?' vroeg Damita. Ze veegde een poot af aan de steen waar ze eerst op zar. Er bleef nu een zwarte veeg achter op de steen.
Yani Admin