Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 14:39
'Geen idee, volgens mij is het gewoon een wijf met een grote bek. Die zullen we haar eens afhelpen.' Grinnikte Yani. 'Ze is zó slap, ze bood niet eens weerstand, het was té makkelijk haar in haar nek te bijten.'
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 14:42
(Zet haar ff bij Vijanden in je kattenprofiel... en bij de roedel pagina )
'Ook Saai..' zei Saar tegen Yani. 'Dus.. wat gaan we doen?' ' Halen we de rest erbij of gewoon jij?, ik bedoel het is een beetje laf als we met z'n allen op een persoon gaan' legde Saar aan Yani uit.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 14:43
'Ik ga een voor een iedereen testen, op haar..' Mompelde Yani die een plannetje aan het bedenken was. 'Om te kijken of iedereen goed genoeg is.' 'Maar niet vandaag.. Een ander keertje.'
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 14:46
'Jammer' zei Saar teleurgesteld. Ze had wel zin in wat Actie. Langzaam ging ze op haar rug liggen en deed haar ogen dicht. 'Wie ga je er eerst op af sturen?' Vroeg Saar en deed haar ogen weer open.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 15:11
'Milo denk ik, anders blijft er niks meer over..' Grinnikte Yani droog.
Milo
Aantal berichten : 156 Registration date : 23-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 15:44
Milo kwam aangelopen
Hij keek beiden aan en zei "ik zou het met plezier doen."
Saar
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 15:46
(Bedoel je dat als ik Mira aanval dat er niets over blijft of dat als jij aanvalt??)
Saar moest even om Yani lachen. 'Hij zal denk ik straks wel komen' zei Saar. 'In de tussen tijd, ga ik mijn schoonheidslaapje doen' zei Saar grijnsend en deed haar ogen dicht.
Even later merkte ze dat er iemand de grot in kwam. Langzaam deed ze haar ogen open en zag Milo staan. 'Hij is er al' zei Saar en deed haar ogen weer dicht.
Milo
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 15:50
Milo keek haar aan . Toen keek hij naar yani.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 16:34
Yani ging rustig liggen. 'Niet nu Milo, niet nu..' Mompelde ze droogjes. Ze keek hem even aan. 'Heb geduld, een belangrijke eigenschap van een Claw.'
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 16:40
Damita was klaar bij de hutten en kwam met een lichaamsdeel van een tweevoeter in haar bek binnen. Ze liet het met een plof op de grond vallen en ging liggen. 'Zo, dus jouw klauwen jeuken niet om een brutale jaguar te vellen? De mijne wel...' zei ze en rekte zich uit.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 16:47
'Mijnes ook wel hoor, maak je maar geen zorgen. Ik wil alleen dat ze zichzelf opvreet van angst. Dat zichzelf in het water zien pijn doet.' Gromde Yani als een moordverslaafde.
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 16:56
Damita grijnsde vals. 'Je bent een goede leidster..' zei ze en haar ogen glommen bij het idee dat ze mocht moorden. Ze schoof het stuk vlees wat ze net mee had genomen een stukje weg en rolde op haar rug.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 21:01
Yani glimlachte eventjes. Milo was een goede Claw, misschien moest ze hem en Saar maar als 2 gewone leden accepteren. 'Milo, jij en Saar zijn door jullie proeftijd heen, jullie zitten erin.' Zei Yani grijnzend. Ze wist allang dat dit een goede keus zou zijn.
Milo
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 21:02
"dank je"ézei hij vriendelijk. Hij staarde even diep in haar ogen.
Aidan
Aantal berichten : 36 Registration date : 24-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.5 Jaartjes Katsoort: Cheeta Partner: Yani, My Bad Girl.. >:)
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 21:05
Aidan kwam langzaam de grot binnengelopen. Hij keek naar Yani. Hij gaf een respectvol knikje naar de cheeta's. 'Ik wil graag bij deze troep.' Zei hij vastberaden.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 21:07
'Zozo..' Zei Yani die van Milo naar Aidan keek. 'Milo, neem hem mee, en zorg dat hij goed genoeg word voor een proeftijd. Als jullie terug zijn zie ik verder.' Ze knikte even naar Milo, als teken dat hij kon gaan.
Milo
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 21:08
"kom je mee onbekende"zei hij
Mira
Aantal berichten : 74 Registration date : 24-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2 jaar Katsoort: Jaguar Partner: verdween zomaar
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 24 feb 2009, 21:12
Mira kwam binnen strompelen met de gazelle in haar bek. "Een gazelle voor meneer", zei ze eerbiedig tegen de cheeta en legde de buit voor haar neus neer.
Laatst aangepast door Mira op di 24 feb 2009, 21:15; in totaal 2 keer bewerkt