Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 18:26
Yani keek Layla aan. Misschien kon ze haar aan het begin opvoeden als haar welp, zodat ze voor een Claw de goede opvoeding kreeg, en haar later als een gewoon lid.. Ze tilde Layla op bij haar nekvel, en legde haar op de leiderverhoging. 'Blijf jij daar maar hè?' Waarna ze zelf de grot uitliep.
Layla
Aantal berichten : 131 Registration date : 20-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 1.5 jaar Katsoort: Lijger Partner: Zal er iemand zijn?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 19:56
Wat zal ik toch eens gaan doen?: dacht ze bij zichzelf. Ik blijf hier, maar ik wil toch een spelletje spelen! 'Wil iemand met mij een spelletje spelen?': vroeg ze blij en ze hoopte dat iemand dat wel wilde.
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 05 maa 2009, 17:34
Damita zuchtte. Dit is waarom ze welpen haat, van dat gezeur. Ze draaide zich om en legde haar poten over haar oren. 'Ik denk dat iemand met je wil spelen.' gromde ze.
Layla
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 05 maa 2009, 20:09
'Oh, oké!': zei Layla betreurd. Ze vond het wel jammer, maar ja. Ze ging lekker liggen en deed haar ogen dicht.
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot za 07 maa 2009, 19:12
Damita zuchtte. Ze had geen rust met zo'n mormel in de grot. Een beetje pissed-off liep ze de grot uit. 'Welpen...' mompelde ze en schudde ondertussen met haar hoofd.
Milo
Aantal berichten : 156 Registration date : 23-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot za 07 maa 2009, 23:16
Milo liep de grot in . Hiij zag een welp en ging op zijn plek liggen.
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot zo 08 maa 2009, 13:43
Saar ging zitten en keek de grot rond. Ze wou actie.. 'Jongens, we kunnen hier toch niet levenloos gaan zitten?' zei Saar een beetje Verveeld. Ze stond op en rekte zich uit. 'Ik heb zin in wat actie' Zei Saar en keek de rest aan. Ze hoopte dat hun ook wat actie wilden, en anders ging ze zelf wel. 'Nou..?, iemand?' vroeg Saar.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot zo 08 maa 2009, 19:18
Yani kwam binnen. 'Actie? Die zal er zeker komen..' Gromde ze. 'Een of andere tijger liep me te beledigen. Die gaat dus spijt krijgen dat ze me ooit is tegengekomen..' Zei ze met een foute grijns op haar snuit.
Layla
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot zo 08 maa 2009, 19:35
Layla deed haar ogen op. ´Ahh, mag ik mee?´: vroeg Layla smekend. Nu kon ze eindelijk wat doen en hoefde ze niet meer hier te liggen niksen.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot zo 08 maa 2009, 19:45
'Nee.. Jij gaat nu mee trainen met de troep. Iedereen moet mee.' Zei Yani, haar ogen glommen.
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot ma 09 maa 2009, 15:55
'Trainen?' zei Saar een beetje beledigd. 'Ik heb mijn hele leven al getraind en als ik nu moet trainen ga ik dood' zei Saar overdreven. 'Maar, ander onderwerp.. Waar denk je dat die 'tijger' is?' vroeg Saar
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot ma 09 maa 2009, 18:25
'Geen idee, maar ik wil trainen, om als een groep samen te werken..' Zei Yani terwijl ze op de grond spuwde. 'Dus jullie gaan allemaal mee, of je wilt of niet..'
Layla
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot ma 09 maa 2009, 20:14
'Waar gaan we dan naartoe?':vroeg Layla. Eindelijk kon ze wat gaan doen. Maar waar? En wat gaan ze dan doen bij de training? Die gedachte kon ze nog wel even hebben.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot ma 09 maa 2009, 22:16
'Volg mij, oja, als je niet komt, word je uit de troep geschopt.' Yani was het gezeur zat. Ze liep droogjes de troepgrot uit.
Saar
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 10 maa 2009, 17:38
( Mijn mobiel is gestolen tijdens L.O. )
Saar stond op en liep langzaam met Yani mee. Ze keek nog even achterom naar Damita. Ze keek even Yani aan en ging toen met haar mee, om te 'trainen'
Layla
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot ma 16 maa 2009, 18:09
Layla kwam terug van het trainen met de Claws. Layla had nog nooit zo hard getraind en ze had haar eigen voedsel gevangen. Het moest echt niet gekker worden! Ze was echt moe en liep rustig naar een plekje. Layla liet zich uitgeput op de grond vallen en ze kon nog net 'welterusten' zeggen, voordat ze in slaap viel.
Damita
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 17 maa 2009, 21:56
Damita liep verveeld de grot binnen. Gelukkig, de welp sliep. Ze ging liggen en legde haar kop op de grond richting de opening.
Layla
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 18 maa 2009, 18:17
Layla deed haar ogen weer open en was uitgerust. Ze kon nooit lang slapen! Het was lekker weer en ze liep naar de ingang van de grot om daar te gaan spelen, voor de neus van anderen!
Damita
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 18 maa 2009, 18:25
Damita keek op. Ze zag de welp naar de ingang gaan. 'Ja, ga maar weg, en blijf daar.' zei ze knorrig. Ze legde haar kop weer neer. Na een tijdje stond ze op. Geen rust voor haar meer, ze had zin om rond te lopen. Ze liep op een holletje de grot uit.
Saar
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 18 maa 2009, 19:18
Toen Saar net de grot in kwam, zag ze Damita de grot uitlopen. Ze ging op haar plekje zitten en ging liggen.
Layla
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 19 maa 2009, 21:03
Layla had geen zin meer om te spelen. Ze zag heel veel vlinders vliegen en ging erachter aan. Weg van de grot.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot vr 20 maa 2009, 12:09
Yani kwam, met de vangst achter zich aangesleept, de grot binnen. De gazelle waar zij van gegeten had sleepte ze mee naar haar plekje, de andere gooide ze naar het midden van de grot, die was voor de andere. 'En waar is Damita met de welp?' Snauwde ze terwijl ze om zich heen keek.
Damita
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot vr 20 maa 2009, 12:15
Damita hoorde het gesnauw van Yani al van een afstandje. Ze minderde vaart en kwam binnenlopen. Eindelijk, schaduw. Ze keek naar de gazelle en daarna naar Yani.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot vr 20 maa 2009, 12:16
'En de welp is waar?' Vroeg Yani bozig. 'Heb je haar weer weg laten gaan ofzo? Je moest op haar passen Damita!' Snauwde ze weer. 'Moet ik dan echt alles alleen doen?' Boos keek ze Damita aan. 'Voorlopig blijf jij hier! Totdat we de welp weer hebben!'
Damita
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot vr 20 maa 2009, 12:18
'Volgens mij zit ik niet bij The Claws om op mieterige welpen te letten.' zei Damita fel. Ze keek even naar de uitgang van de grot. 'Of wel? Dan weet ik niet wat voor een troep dit is.' 'En als ze verdwaalt of iets, moet ze leren voor zichzelf te zorgen, daar wordt ze hard van.'