Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 13:25
Ze had haar ogen wagewijd open, maar eigenlijk was ze nog steeds niet bij, plotseling zakte ze door haar poten, en lag daar dom, met haar ogen wagenwijd open.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 13:26
Yani schudde haar hoofd en liep terug, de troepgrot in. 'Oprotten..' Gromde ze terwijl ze nog een keer omkeek. Ze had zich weer lekker af kunnen reageren.
Tail
Aantal berichten : 33 Registration date : 23-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 13:28
Tail ging dom zitten, ze had nu echt koppijn. ''Wow, die kan hard gooien, en die andere kan hard gillen.'' Zei ze zacht tegen zichzelf. Ze ging achter de boom zitten, waar ze dus uit het zicht was XD.
Milo
Aantal berichten : 156 Registration date : 23-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 3.6 Katsoort: Cheeta Partner: yani im sorry that is wassent here
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 13:37
Milo keek naar de welp. "Scheer je weg als je leven je lief is"zei hij kwaad.
Tail
Aantal berichten : 33 Registration date : 23-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 13:39
Ze hief haar schouders op. Waarom zijn die zo chagerijnig? vroeg ze zich droog af, en ze liep maar weg. Ze had heel erg zin om haar tong uit te steken, maar deed het toch maar niet xD
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 14:25
'Eindelijk' zei Saar een beetje geïriteerd tegen yani en Milo. Nu kon Saar een beetje rust hebben. Ze ging weer liggen en staarde voor zich uit.
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot do 26 feb 2009, 14:31
Damita kwam de grot binnen. Ze had een stuk vlees in haar bek en liet het voor haar vallen. Ze ging liggen en at het op.
Yani Admin
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 29 Woonplaats : De KAST Registration date : 20-02-09
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot zo 01 maa 2009, 20:05
Yani kwam de troepgrot weer ingelopen. 'Hai.' Zei ze droog. Ze ging zitten en keek suffig om zich heen.
(IK BEN ER WEER! XD)
Saar
Aantal berichten : 139 Woonplaats : Ergens in Nootdorp ;) Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2.5 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Love is a losing game
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot ma 02 maa 2009, 14:42
Ze zag dat Yani binnen kwam en toen ze merkte dat niemand achter haar aan kwam keek ze haar aan. 'Hoe zit het eigenlijk Tussen jou en Milo?' vroeg Saar nieuwsgierig en ging voor haar zitten. 'En vertel me niet dat er niks is, want ik weet dat er wat is'
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot di 03 maa 2009, 18:27
Yani grinnikte droog. 'Ik heb áltijd gelijk..' Gromde ze grijnzend. 'Bijna altijd dan..' Yani liep de grot uit.
Damita
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nootdorp Registration date : 21-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 2,9 jaar Katsoort: Cheeta Partner: Zal er ooit iemand zijn die net zo slecht is..?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 15:41
Damita rolde met haar ogen. Als ze ergens niet tegen kon was het wel arrogantie. 'Zeg nog effe: Ik ben niet arrogant, ik ben de beste.' zei ze zacht met een glimlach. Ze wist wel dat Yani het niet zo meende. Met een zucht rolde ze op haar rug en keek naar het plafond van de grot.
Layla
Aantal berichten : 131 Registration date : 20-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 1.5 jaar Katsoort: Lijger Partner: Zal er iemand zijn?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 15:49
Layla kwam zachtjes de grot binnen. ‘ Yani……’: zei ze zacht. Layla was bang. Ze had niet weg mogen gaan. ‘Yani……..’: ging ze zacht verder. Ze keek in de grot en zag nu meerdere beesten. Eigenlijk wilde ze nu naar Yani rennen en zeggen dat het haar speet, maar ze zag dat al die andere haar vreemd aankeken.
Damita
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 15:52
'Yani is er niet...' zei Damita koel. Ze keek met een doffe blik naar Layla. Daarna grijnsde ze. 'Maar wat doet zo'n kleine welp alleen..?' vroeg ze listig. Ze bekeek haar van top tot teen. 'Lekker sappig vlees denk ik...' zei ze zacht en likte haar lippen af. Ze ging vlak voor Layla zitten en keek haar in haar ogen. 'Boeh..' zei ze.
Yani Admin
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 15:55
Yani kwam weer binnen en keek naar Layla. 'Goed begin kleintje, nu al niet luisteren!' Zei ze grijnzend. Ze meende het nog serieus ook. Het zou wel wat worden, met Layla als slechterik, als ze nu al niet luisterde.
(Kben weg, KUTSCHOOL.. -_-)
Layla
Aantal berichten : 131 Registration date : 20-02-09
Kattenprofiel Leeftijd: 1.5 jaar Katsoort: Lijger Partner: Zal er iemand zijn?
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 15:55
Layla schrok en ging snel achteruit. 'Yani gaat mij opvoeden.': zei ze angstig. 'Ze gaat mij van alles leren.'
Laatst aangepast door Layla op wo 04 maa 2009, 19:53; in totaal 1 keer bewerkt
Damita
Onderwerp: Re: The Claws troepgrot wo 04 maa 2009, 15:56
Damita draaide zich weer om en ging in een hoekje van de grot liggen. Ze legde haar kop op haar poten en hield Layla in de gaten.