BigCatsWorld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BigCatsWorld

De naam zegt het al; alle grote wilde katten in een wereld bij elkaar!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Defectors troepgrot

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptydo 21 mei 2009, 19:07

Galeno liep te zoeken naar een geschikte grot. Hij was niet meer van plan om zijn hele leven rond te trekken. Onderweg kwam hij langs allemaal grotten, maar hij vond geen van allen goed en leuk genoeg om in te wonen. Nu stond hij voor een grot, waarbij hij dacht: 'Dit is het, dit wordt mijn huis!' Nou, huis? Geewoon een plek om vaak te zijn. De opening was mooi groot en de grot was door de zon verlicht. Galeno zou hier wachtten tot Layla er was. Waar was zijn broer eigenlijk?


Laatst aangepast door Galeno op ma 25 mei 2009, 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fausto

Fausto


Man Aantal berichten : 10
Registration date : 22-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 09:57

'Hé, broertje van me!' Fausto liep de grot in. 'Een mooie grot hebje hier, zeg!' Eerlijk gezegd, vond Fausto de grot lelijk, maar dat zei hij natuurlijk niet tegen zijn broer. 'Ik heb iemand meegenomen voor je.' Hij liet Layla zien. 'Lill..... Lill nog wat. Hoe heet je ook alweer?' Hij was nooit zo goed in namen onthouden.


Laatst aangepast door Fausto op vr 22 mei 2009, 16:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 09:59

'Je bedoelt 'Layla'.' Hij lachte. 'Waar was je? Kom, ga zitten!' Galeno ging liggen. 'Jij ook, Layla!' Hij keek haar aan. Het ging gelukkig al wat beter met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fausto

Fausto


Man Aantal berichten : 10
Registration date : 22-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:03

Fausto ging vlakbij zijn broertje liggen. 'Ik was naar jou opzoek. Lill... vertelde me wat je voor haar had gedaan. Dat was echt heel lief.' Hij keek haar aan. Ze leek wel een Claw, maar dat zou wel niet zo zijn, aangezien zij zo aardig was. 'Zeg Lill, zit je nog in een groep of zo?'


Laatst aangepast door Fausto op vr 22 mei 2009, 16:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:05

'Ehm, ja.' Zou ze nu wel vertellen dat ze in de Claw's zat? 'Ja, waarom wil je dat eigenlijk weten?' Ze liep weer met pijn in haar lijf naar Galeno toe en ging dicht tegen hem aan liggen. 'Ik zit bij de Claw's, eigenlijk. Word alsjeblieft niet boos, maar ik ben niet zo slecht.' En zo vertelde Layla het hele verhaal van wat ze had meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:27

'Waarom had je dit niet eerder gezegd?' Hij was duidelijk ervan geschrokken. 'Nee, je bent inderdaad niet zo slecht, behalve dan als je honger hebt. Die gazellen die je hebt gedood, wow! Waarom zit je dan bij de aller slechtste groep, als je zelf niet slecht bent? Ik bedoel, waarom geen neutrale groep? Daar zal je veel beter in passen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Fausto

Fausto


Man Aantal berichten : 10
Registration date : 22-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:29

Fausto schrok ook een beetje, maar hij wist het wel. 'Zullen we zelf geen groep beginnen? Een neutrale groep. Als jij en ik hier blijven, Galeno, dan zullen we wel in een groep moeten zitten, en anders ...' Tja, verder kwam hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:39

'Ja, dat kan. Maar ik wil Yani niet teleurtellen. Zij heeft me opgevangen en geleerd wat je moet doen in gevaar.' Layla wist dat ze Yani en de groep niet moest achterlaten, maar ze wilde nu wel bij Galeno blijven. 'Over een paar dagen gaan Yani en ik jagen. Misschien kan ik het dan vertellen. Alleen, jullie moeten wel ervan zeker zijn, dat jullie een groep mogen beginnen met 3 leden. Zorg anders voor meer leden.' Layla wilde heel graag in zo'n neutrale groep en niet in de aller slechtste groep. Ze wist nu hoe het daar was, en het was toch niets voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:42

'Oké, is goed. Dan hebben we al 3 leden, nu moeten we er nog meer krijgen.' Galeno stond op en zei: 'Jij blijft hier liggen, Layla. Je bent nog niet helemaal hersteld. Fausto, blijf jij hier en zorg goed voor Layla.' Galeno had gevoelens boor Layla, alleen dat zegt hij natuurlijk niet hardop. Hij liep de grot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 10:56

'Oké.' Layla bleef wel in de grot liggen. Ze snapte niet dat Galeno vond dat ze nog niet helemaal hersteld was. De wonden werden al minder, de pijn en verder was alles gewoon normaal. Ze stond op en liep door de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fausto

Fausto


Man Aantal berichten : 10
Registration date : 22-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:14

'Ik kan echt niet zolang op een plek blijven, misschien moeten we even naar buiten. Hij liep naar de ingang van de grot. Dit was beter. De koele lucht van de grot was perfect. De zon scheen buiten fel en verwarmde alles. 'Ga toch zitten, Lill..... Ik vergeet je naam telkens. Vind je het goed als ik je Lill ga noemen?' Zonder dat hij op een antwoord wachtte, liep hij iets verder naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaétano

Gaétano


Man Aantal berichten : 12
Registration date : 26-03-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Maybe, there's somebody for me

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:16

Gaétano rook een bekende geur. Hij zocht van waar het vandaan kwam. Net toen hij op wilde geven, zag hij een tijger voor de ingang van de grot staan. 'Hallo, ik ben Gaétano. Mag ik bij je in de grot?' Niemand zou zomaar een lijger helpen. En voordat hij een antwoord kreeg, wilde hij al weglopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:19

'Ja, kom binnen, Gaétano.' Ze kende hem van het jagen. Lill? Dat leek niet eens op Layla. 'Je mag me wel Lill noemen, hoor! Ook al lijkt het niet eens op mijn echte naam!' Ze liep ook naar buiten en ging in de zon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:24

'Hoi, daar ben ik weer?' Galeno had een groot stuk vlees bij zich. En bij Fausto zag hij een lijger staan. 'Hallo, ik ben Galeno. En jij bent?' Hij leek wel een beetje op Layla. 'Zijn jullie broer en zus?'


Laatst aangepast door Galeno op vr 22 mei 2009, 16:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:27

'Galeno, dit is Gaétano. Wij hebben elkaar al een keer eerder ontmoet.' Broer en zus? Waar had hij het over? 'En waar ben je geweest? Weet je, Fausto vergeet telkens mijn naam en gaat me nu daarom Lill noemen!' Ze stond op en gaf Galeno een knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaétano

Gaétano


Man Aantal berichten : 12
Registration date : 26-03-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Maybe, there's somebody for me

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:29

'Ja, ik ben Gaétano. En we zijn geen broer en zus. Ik ben hier om mijn zus te zoeken. Ze is al heel lang vermist en ik weet niet eens hoe ze eruit ziet.' Hij keek nog even naar Layla. 'Weet je zeker dat wij geen familie van elkaar zijn? Galeno zei dat net zelf ook al!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:32

'Nou, nee, dat weet ik niet zeker. Ik ben namelijk toen ik nog jong was, verdwaald geraakt en heb daarna nooit meer mijn ouders gezien. Ik weet nog wel dat ik een broer heb, maar ik weet niet hoe hij heet en hoe hij eruit ziet.' Ze keek hem nog een keer goed aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:37

'Jullie lijken zoveel op elkaar. Misschien hebben jullie je familie gevonden. Jij, Gaétano, je zus en jij, Layla, je broer. Alles kan. Hier eet op!' Hij gaf iedereen een stuk vlees. 'Wil je hier voorlopig blijven? Het kan, hoor.' Zelf at hij ook een stuk vlees op en ging in de koele grot liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaétano

Gaétano


Man Aantal berichten : 12
Registration date : 26-03-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Maybe, there's somebody for me

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:42

'Bedankt dat ik hier voorlopig kan blijven.' Misschien had Galeno gelijk, misschien is Layla wel mijn zus. Het kon, aangezien hij een bekende geur rook bij haar. Hij zag dat Layla een beweging deed, die bijna heel zijn familie deed. Al die andere groepen vonden het vervelend en kwamen nooit bij huun in de beurt. 'Layla, ik denk dat ik mijn zus gevonden heb.' En hij liep naar buiten en ging daar liggen.


Laatst aangepast door Gaétano op za 23 mei 2009, 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Vrouw Aantal berichten : 131
Registration date : 20-02-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Zal er iemand zijn?

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyvr 22 mei 2009, 16:45

'Ben ik... ik ben jou zus?' Ze kon haar oren niet geloven, maar haar gevoel zei het zelfde.
Ze lag lekker in de zon, maar had daar geen zin meer in en liep naar Galeno toe. 'Mag ik erbij komen?' Ze ging naast hem liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyza 23 mei 2009, 11:51

Galeno rekte zich uit en zag dat Layla naast hem in slaap was gevallen. Het was donker buiten, maar er bewoog iets. Hij keek om zich heen. Iedereen was er volgens hem wel. Wacht eens even, waar was Gaétano? Galeno liep naar buiten en zag hem daar liggen. 'Wat is er?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaétano

Gaétano


Man Aantal berichten : 12
Registration date : 26-03-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Lijger
Partner: Maybe, there's somebody for me

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyza 23 mei 2009, 11:56

'Er is niks, hoor.' Zei hij vriendelijk. Hij dacht alleen telkens aan zijn familie. Ze zouden we ongerust zijn na al de tijd of ze dachten dat hij nooit meer kwam. 'Ik dacht alleen even aan mijn familie. Het is koud hier buiten, vind je niet?' Het landschap werd verlicht door het maanlicht. Het was erg mooi om te zien. 'Jammer dat de rest dit niet kan zien.' Hij liep weer de grot in, want daar was het op dit tijdstip wat warmer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yanara

Yanara


Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 23-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 6 maanden
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyza 23 mei 2009, 12:15

Yanara liep voorzichtig naar de dichts bijzijnde grot toe. Muis stil lag ze op de grond. Ze hoorde stemmen. Waar was mijn Pappie, nou? Ze wilde gaan huilen, maar hield zich in. Waarom moest haar moeder haar nou weer achterlaten? Ze was de hele tijd achter Pappie aangelopen, maar ze was hem kwijtgeraakt. Volgens haar was hij hier in die grot. Yanara verstopte zich en luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galeno

Galeno


Man Aantal berichten : 36
Registration date : 21-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 2 jaar
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyza 23 mei 2009, 12:17

Galeno rook nog een andere geur. Een jonge en zwakke geur. Hij keek rond en zag een tijgertje op de grond liggen. 'Hai.' Zei hij vriendelijk. 'Wat ben jij hier zo alleen. Kom maar hoor.' Het tijgertje zag er uitgehongerd uit. Gelukkig had hij nog het vlees dat hij overhad bewaard. 'Hier eet maar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yanara

Yanara


Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 23-05-09

Kattenprofiel
Leeftijd: 6 maanden
Katsoort: Tijger
Partner: -

The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Emptyza 23 mei 2009, 12:25

Ze at het vlees gulzig op. 'Ik zoek mijn Pappie. Ik ben hem heel het stuk achterna gelopen. Het mocht niet van hem, maar van Mammie moest ik het doen.' De tranen sprongen in haar ogen. 'Ik wil naar Pappie!' Ze huilde en wilde de grot inrennen. Maar deed het niet, aangezien ze werd geholpen door een heel lief iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Defectors troepgrot Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Defectors troepgrot   The Defectors troepgrot Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Defectors troepgrot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Defectors: leden en activiteiten
» Het jaag gebied van: The Defectors
» The Claws troepgrot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BigCatsWorld :: Vlakten :: Grotten-
Ga naar: